Így olvastam én ⇒ 2018 nagy könyves meglepetései

osszegzo.jpg

Én nagyon szeretek olvasni. 

Ki hitte volna.

(Jó történeteket.)

(Ki hitte volna.)

Például azért, mert  olvasás során meghatározó élménnyel gazdagodhatok, és minden egyes kötet hozzám ad valamit, továbbá kikapcsolódást nyújt a hétköznapok fogaskerekében, így pedig menedéket ad a gondolataimnak, sőt, az is előfordulhat, hogy megihlet. 

Eltelt egy év. De még milyen év! 2018 rendkívül produktív volt; sokat olvastam-írtam-fotóztam, kreatívkodtam (jaj, de jó szó), és folyamatosan azon dolgoztam, hogy minél jobb és érdekesebb tartalmat állíthassak elő. Újévi fogadalmaim között szerepel, hogy több szépirodalmi művet olvasok majd, továbbá verseskötetek értékelésével is színesíteném a blogot. Mindemellett új projekteket, rovatokat is tervezek. Különösen melengette a szívemet, hogy szívesen fogadtátok az első portrémat, amely Szabó Magdához kapcsolódott (link ITT), és az is nagy örömömre szolgált, hogy többen visszajeleztetek egy-egy általam értékelt/ajánlott kötet kapcsán, mennyire tetszett nektek. 

A Tükör és Irodalom blog mint életem egyik legjobb döntése annak köszönhető, hogy életemben (talán) először nem ijedtem meg az ismeretlentől. Belevágtam. Beleolvastam. Megtetszett. Az idei év nagy tanító volt, a következő még nagyobb lesz. Az én történetem 2018-ban kezdődött el igazán, jövőre pedig még ennél is nagyobb lelkesedéssel folytatódik. Hálásan köszönöm a kiadóknak az együttműködéseket, a köteteket, és Nektek pedig azt, hogy olvastok, követitek a posztjaimat, de legfőképp azt, hogy támogattok.

És most térjünk át 2018 nagy könyves meglepetéseire, amelyeket tartalmuk miatt (képzeletbeli) díjakkal jutalmaztam. Ennélfogva különböző kategóriákat állítottam fel, köteteket rendelkeztem hozzájuk, a végeredményt pedig meg is leshetitek. Dobpergés (a bejegyzések a fotóra kattintva érhetitek el): 

 

A legelgondolkodtatóbb történet díja:

 

ghb1_1.jpg

 

Az őrülten szerelmes gondolatok különdíja:

 

aciman.JPG

 

A legizgalmasabb fordulatok regénye:

 (A Tükörjáró-sorozat második részének olvasása folyamatban :)) 

 

ateljegyesei.JPG

 

A legszenvedélyesebb próza díja:

 

jmc1_1.jpg

 

A legérdekesebb irodalmi kötet díja:

 

kd1_1.jpg

 

A legőszintébb sorstörténetek díja:

 

lv6_1.jpg

 

A legkülönlegesebb párbeszédek díja:

 

sw13_1.jpg

 

A legérzékenyebb kötet díja:

 

szm2_1.jpg

 

Nagyon boldog új évet, és sok-sok olvasói élményt kívánok! :) 

 

Még több könyves kontent: ITT és ITT #csekkolniér